سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کابینت هایگلاس

کابینت آشپزخانه های گلاس – معایب و مزایا و عکس

امروزه به دکوراتیو بودن آشپزخانه بیش از پیش اهمیت داده می‌شود؛ و با ورود طراحان خبره و متریال‌های متنوع انقلابی نوین در صنعت کابینت سازی بر پا شده است. در قدیم اکثر آشپزخانه ها کابین فلزی بودند. ولی امروزه با وجود جنس های مختلف از جمله چوب و ام دی اف که توانسته‌اند با متریال و ورقه های متعدد ادغام شوند و کابینتی زیبا و مجلل را تشکیل دهند. ما در این مقاله شما را با کابینت آشپزخانه های گلاس و معایب و مزایا و رنگبندی آن آشنا خواهیم کرد.

کابینت های گلاس دستگیره متری

کابینت های گلاس چیست؟ 

کابینت های گلاس در زمره کابینت آشپزخانه مدرن می‌باشد. که در واقع نوعی ورق که مغز آنها ام دی اف و روکش پلکسی گلاس که نوعی پلاستیک است میباشد. معمولاً برای هزینه کمتر کابینتهای “های گلاس” از یک طرف با لایه پلکسی گلاس پوشیده می‌شوند. این لایه حالتی براق و شفاف به کابینت های گلاس می‌دهد. به همین دلیل در تجهیزات دکوراتیو دیگر نیز طرفدار زیادی دارد. کابینت‌ های‌گلاس یکی از زیباترین متریال و سبک ترک به نامهای AGT و … می‌باشد.

روکش هایگلاس به دلیل قیمت مناسب و نمای پایانی زیبایی که دارند در سال‌های اخیر جزو پرطرفدارترین متریال‌های بازار بوده اند. اگر برایتان جالب است که دلیل این پرطرفدار بودن این سبک کابینت را بدانید و یا قصد خرید آن را دارید با ما با معرفی کابینت آشپزخانه های گلاس همراه باشید.

کابینت های گلاس دستگیره هلالیکابینت های گلاس دستگیره هلالی

کابینت آشپزخانه های گلاس

علاوه بر مدل کابینت آشپزخانه های گلاس، نوع دیگری از این سبکِ کابینت در بازار موجود است که به آن پلی گلس گفته می‌شود. پلی گلاس نیز همان ام دی اف است که لایه ای پلی استر روی آن قرار می‌گیرد. که نسبت به کابینت آشپزخانه های گلاس درخشش و براقیت بیشتری دارد و در مقابل خط و خش مقاوم تر است.

بهترین نوع ام دی اف کابینت آشپزخانه های گلاس ساخت کشورهایی مانند آلمان، ایتالیا، اتریش و … است. ولی به جهت این که; یکی از دلایل سفارش دهندگان این نوع کابینت سبک مدرن قیمت مناسب آن است، بنابراین اکثر کابینت سازان، کار ترک برای کابینت های‌گلاس استفاده می‌کنند. برندهای های گلاس ترک از جمله aisik ایشیک ، AGT و … می‌باشند. به همین منظور انتخاب جنس و برند کابینت آشپزخانه های گلاس، به هزینه ای که در نظر گرفته اید بستگی دارد.

البته که سطح صیقلی براق و شیشه ای کابینت های گلاس موجب شده برای آشپزخانه هایی با نورگیر کم انتخاب مناسبی باشد. به این صورت که با رفلکس نور محیط بیرونی و داخلی، خود منبعی از نور به شمار می‌رود و موجب روشنایی آشپزخانه می‌شود. که البته به رنگ انتخابی آن نیز بستگی دارد. به همین منظور میخواهیم رنگبندی فوق‌العاده متنوع کابینت های گلاس را برایتان شرح بدهیم.

اگر برای مورد آخری که مربوط به روشنایی آشپزخانه منزل می‌شود قصد خرید کابینت های گلاس را کرده اید. به شما پیشنهاد می‌کنم مطلب در مورد کابینت پولیشی را مطالعه فرمایید. زیرا که این سبک کابینت پوسته ای مدرن است بر روی امکانات کلاسیک. و مانند کابینت های گلاس براق می‌باشد.

رنگبندی کابینت های گلاس

کابینت های گلاس مدرن دارای رنگبندی متنوع و زیادی می‌باشد. و با توجه به هر سلیقه ای و هر دکوراسیون رنگ دلخواه پیدا می‌شود. و رنگ و مدل متناسب با سلیقه شما را می‌توان از بین صدها مدل طرح دار و ساده و در رنگبندی های متنوع مات و براق انتخاب نمود. به دلیل داشتن همین تنوع رنگ است که در هر دکوراسیونی کابینت مدرن های گلاس خواهان بسیاری دارد. چه در کابینت آشپزخانه باشد. چه برای طراحی کمد دیواری و دکوارسیون داخلی منزل مانند TV ROOM و … . و چه در دکوراسیون اداری مانند یک دکوراسیون اتاق کار شیک.. و یا حتی دکوراسیون تجاری برای یک بوتیک زیبا. طرح و رنگ کابینت های گلاس به قدری متنوع است که دست طراحان دکوراسیون را باز گذاشته است.

حال می‌خواهم چندین ترکیب رنگ کابینت های گلاس را با نمایش عکس نمونه کار خدمتتان معرفی کنم که بین اکثریت محبوبیت بیشتری دارد.

کابینت های گلاس سفید پرطرفدارترین رنگ کابینت هایگلاس

رنگ سفید یکی از پرطرفدارترین انتخاب ها برای کابینت آشپزخانه های گلاس است. هایگلاس سفید به راحتی با سایر رنگها ترکیب می‌شود. همچنین رنگ سفید نور را به خوبی منعکس می‌کند و فضای آشپزخانه‌تان بدین طریق، روشن تر و پر نورتر نشان داده می‌شود. یکی از دلایل انتخاب رنگ سفید، بزرگتر نشان دادن فضای آشپزخانه کوچک است.