سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی کابینت نیو کلاسیک

?

کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک

کابینت آشپزخانه اصلی ترین رکن هر خانه ای است و افراد خانواده مدت زمان زیادی را در محیط آشپزخانه سپری می کنند به همین جهت زیبایی و شیک بودن محیط آشپزخانه امری ضروری محسوب می شود. امروزه کابینت ها دنیای بسیار متنوع و گسترده ای را در برمی گیرد ما در این مقاله قصد داریم کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک را به شما معرفی کنیم:

کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک چیست؟

در واقع کابینت نئوکلاسیک جدید ترین سبک کابینت آشپزخانه محسوب می شود. این سبک کابینت شامل (کابینت انزو، کابینت پولیشی) می شود. این سبک کابینت شامل مشخصات منحصر به فرد است که در ادامه بیشتر به این مشخصات خواهیم پرداخت. کابینت نئو کلاسیک جدید ترین سبک کابینت آشپزخانه است و ممکن است برای همه شناخته شده نباشد، این سبک کابینت ترکیبی از سبک مدرن و کلاسیک است. همان طور که گفتیم کابینت نئوکلاسیک دارای دو زیر شاخه به نام های انزو و پولیشی است این دو مدل کابینت از نظر شکل ظاهری، نوع رنگ و قیمت تفاوت هایی دارند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم داشت.

کابینت ا?شپزخانه نی?وکلاسیک چیست?

کابینت آشپزخانه انزو

کابینت انزو (کابینت نئوکلاسیک) برای اولین بار توسط شرکت zentique آمریکا در نیوجرسی تولید شد. در واقع می‌شود گفت که انزو، نام برند محصول تولیدی این شرکت است؛ که برای اولین بار توسط وارد کنندگان ایتالیایی وارد ایران شد. و با توجه به قیمت بالای کابینت های وارداتی، تولید کنندگان ایرانی اقدام به تولید این کابینت در ایران کردند.
همانطور که می دانید: مردم، شرکت های پیشتاز را در هر جای دنیا به دلیل معروفیتشان؛ به اسم برندشان روی همان محصول می‌شناسند و به آن نام صدا می‌کنند. مانند: زیراکس برای دستگاه‌های کپی، اتود برای مداد نوکی یا دلستر که برای نوشیدنی بدون الکل استفاده می‌شود. دقیقا شبیه همین اتفاق برای طرح برند انزو افتاده است.

مزایا و معایب کابینت ا?شپزخانه نی?وکلاسیک?

 

به همین دلیل تمام محصولات تولیدی شرکت‌های دیگر و سازندگان ایرانی را می توان؛ به اسم طرح انزو نام برد و استفاده کرد. پس برای راحتی در مطالعه و نوشتن هرجا در این مقاله از کلمه‌ی انزو استفاده شد؛ منظور طرح انزو می باشد. جالب است بدانید که برند انزو نام برندی از سیستم کابینت آشپزخانه، که خود بخشی از خط تولید zentique که حوزه‌ی فعالیتش در زمینه‌ی مبلمان، نورپردازی و دکوراسیون است، می باشد. ضخامت درب های این مدل کابینت بیست و پنج میلیمتر و چهل میلیمتر قابل تولید است، همچنین ضخامت رنگ در این مدل یک میلیمتر است. نوع رنگ کابینت های انزو پلی اورتان است اما در کشور ما به جهت صرفه جویی در هزینه و سود بیشتر از رنگ های پلی استر استفاده می شود که توصیه می‌کنیم به هیچ وجه این پیشنهاد کابینت سازتان را قبول نکنید و تحت تاثیر افراد سودجو عمل نکنید.

کابینت پولیشی

یکی از محبوب ترین مدل های کابینت آشپزخانه کابینت پولیشی است لیکن این محصول بسیار جذاب ترکیبی از کابینت کلاسیک حکاکی شده در کنار رنگ پولیشی براق مشابه هایگلاس سفید است و اصطلاحا تلفیقی از کابینت های مدرن و کلاسیک است. استفاده از رنگ پولیشی در این مدل باعث براق بودن درب کابینت ها شده است. ضخامت رنگ درب های پولیشی بین یک تا دو میلیمتر است و قطر درب ها در دو سایز بیست و پنج میلیمتری و چهل میلیمتری تولید می شوند. نوع رنگ در این نوع دکور بسیار حساس است لیکن پیشنهاد می کنیم از شرکت های معتبر خرید کرده و تا با خیالی آسوده محصولی با کیفیت و مرغوبیت بالا دریافت کنید و از گارانتی و خدمات پس از فروش بهرهمند شوید.

 

جهت مشاهده ادامه مطلب کلیک کنید 

?