سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معایب و مزایا کابینت طرح انزو

کابینت آشپزخانه امروزه در مدل ها و سبک های مختلفی طراحی و تولید می شود که طبیعتاً با نام بعضی از آنها آشنا هستید، ما در این مقاله قصد داریم به شما بگیم کابینت انزو چیست و چرا به یک باره محبوبیت زیادی به دست آورده و به اصطلاح مد شده پس با ما همراه باشید تا معایب و مزایا کابینت انزو را با شما در میان بگذاریم، همچنین به نقاط متمایز کننده این محصول خواهیم پرداخت

کابینت انزو در تهران

مزایا و معایب کابینت انزو 

با شناخت معایب و مزایای کابینت آشپزخانه انزو انتخاب شما برای خرید یک انتخاب آگاهانه است. در واقع مزایای کابینت طرح انزو (پولیشی) بسیار بیشتر از معایب آن است. برای اطلاعات بیشتر در این باره لطفا مقاله مزایا و معایب کابینت انزو را مطالعه فرمایید.

  • ضخامت درب کابینت انزو بیست و پنج میلیمتر است که قطر زیاد آن به جهت عمق زیاد ابزارها و حکاکی هایی است که روی درب ها زده می شود.
  • لبه های درب ها سی ان سی کار شده تا زیبایی هرچه بیشتری را به فضای آشپزخانه القا کند. توجه داشته باشید زیبایی این سبک دکوراسیون آشپزخانه به حکاکی ها و ابزاری است که توسط سی ان سی روی درب ها زده می‌شود.
  • ما قبل این استفاده از رنگ براق در کابینتی غیر از هایگلاس دیده نشده بود اما با استفاده از رنگ پولیشی در کابینت انزو این امکان در کابینت های سی ان سی شده نیز فراهم شده است.
  • به جهت وزن بالای درب های انزو بهتر است از یراق آلات بلوم یا فانتونی استفاده کنید.
  • جنس ورق ام دی اف مصرف شده در این سبک بسیار مهم است زیرا ضخامت ورق ها بیست و پنج میلیمتر است و عمق حکاکی در این سبک کابینت زیاد است و اگر جنس مرغوبیت لازم را نداشته باشد ممکن است دچار شکستگی و ترک خوردگی شود.

مزایا و معایب کابینت انزو

جهت مشاهده ادامه مطلب کلیک کنید 

  •