سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین تولید کننده کابینت چوب در تهران

امروزه افراد اهمیت بیشتری به دکوراسیون داخلی و کابینت آشپزخانه می‌دهند و همین امر باعث شده تا سبک ها و مدل های دکوراسیون و کابینت همیشه در حال به روز شدن باشند. کابینت کلاسیک چوبی یکی از خاص ترین و لاکچری ترین دکورهای موجود در بازار است که طی سالیان طولانی محبوبیت خود را حفظ کرده. ما در این مقاله قصد داریم کابینت کلاسیک چوبی را به شما معرفی کنیم تا با یکی از لوکس ترین دکورهای موجود در دنیا آشنا شوید.

کابینت چوبی چیست؟

همانطور که از اسم این محصول مشخص است این مدل کابینت زیر مجموعه سبک کلاسیک است، البته کابینت چوب گران قیمت ترین مدل کابینت کلاسیک است. علت قیمت بالای این مدل کابینت آشپزخانه متریالی است که در آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از چوب طبیعی درختان مختلف در این سبک کابینت علت قیمت بالای آن است.

درختان (راش، گردو، گیلاس و…) متریال اولیه این مدل کابینت آشپزخانه است. کابینت کلاسیک چوبی به نام کابینت تمام چوب یا کابینت چوبی نیز شناخته می‌شود. این مدل کابینت لوکس ترین، مجلل ترین نوع کابینت جهت محافل و مجالسی خاص است. البته کابینت چوبی در ویلاهای شمال کشور و مناطقی از شمال تهران به وفوور دیده می شود.

 

مزایا و معایب کابینت کلاسیک چوبی را قبل از خرید بدانید 

اگر قصد خرید کابینت کلاسیک چوبی دارید پیشنهاد می‌کنم این قسمت از مقاله رو از دست ندهید. ما اطلاعاتی در اختیار شما می‌گذاریم تا مزایا و معایب کابینت چوبی را قبل از خرید بدانید. کابینت کلاسیک چوبی به نام کابینت تمام چوب هم شناخته می‌شود. ازتون دعوت می‌کنم در ادامه با ما همراه باشید:

 مزایای کابینت آشپزخانه چوب 

  • لوکس ترین و مجلل ترین سبک کابینت آشپزخانه است.
  • کابینت چوب از دوام و مقاومت بالایی برخوردار است و عمر طولانی دارد.
  • اگر درب کابینت آسیب دیده شود امکان ترمیم و رنگ آمیزی مجدد وجود دارد.
  • امکان حکاکی طرح مورد نظر روی درب های چوب دارد.
  • بسیاری از ابزار و حکاکی ها در کابینت تمام چوب کار دست استاد کاران ماهر است.
مزایا و معایب کابینت کلاسیک چوبی

مزایا و معایب کابینت کلاسیک چوبی

معایب کابینت آشپزخانه چوب

  • در این سبک اگر از رنگ نامرغوب استفاده شود ممکن است رنگ کدر شود یا لب پر شدن رنگ امری بدیهی است، پیشنهاد می‌کنم از مراکز معتبر و شناخته شده خرید کنید تا با مشکلاتی از این دست رو به رو نشوید.
  • محدودیت نوع چوب طبیعی به دلیل محدودیت نوع درختانی که خاصیت استفاده به عنوان درب کابینت و … را دارند.
  • کابینت چوب نسبت به اشیا تیز و برنده آسیب پذیر است اما در صورت آسیب پذیری امکان تعمییر و ترمیم آن وجود دارد.
  • کابینت چوب در مقابل رطوبت مقاوم ترین مدل کابینت است اما ممکن است به مرور و پس از گذشت چندین سال کمی باد کرده وتغییر شکل دهد، البته در صورت نگهداری اصولی و مراقبت از کابینت ها این اتفاق نخواهد افتاد.

اگر می خواهید از نحوه تولید این مدل کابینت بیشتر بدانید اینجا کلیک کنید