سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کابینت رومی جدیدترین مدل کابینت در سبک کلاسیک

کابینت رومی محصولی کمتر شناخته شده در بازار ایران است، همان طور که از اسم این محصول مشخص است این مدل کابینت ریشه ایتالیایی دارد. کابینت رومی زیر مجموعه سبک کابینت کلاسیک است. در واقع کابینت رومی حاصل چوب های فرآوری شده و حکاکی شده است که رنگ می شود. این مدل کابینت شامل تاج و زیر چراغ ابزار خور شده منحصر به فرد سبک کلاسیک می باشد. این سبک کابینت دارای ستون های خاص به شکل ستون های روم باستان می باشد و نام گذاری این سبک کابینت الهام گرفته شده از ستون های روم باستان است.

کابینت رومی چیست؟ 

اگر بخواهیم نگاهی به متریال و طریقه تولید این مدل کابینت آشپزخانه بپردازیم این کابینت بسیار مقاوم و با دوام است. زیرا در ساخت این مدل کابینت آشپزخانه از چوب طبیعی درختان استفاده می شود. ضخامت درب کابینت رومی دو الی دو و نیم سانتیمتر است قطر رنگ این مدل کابینت یک میلیمتر است. استفاده از رنگ پلی اورتان تاثیر به سزایی در زیبایی کابینت های چوبی دارد. درب کابینت های رومی شامل حکاکی ها و ابزار خوردگی های بسیار زیبایی هستند که با ابزار آلات دستی و توسط استاد کاران نجار ایجاد می شود و در حکاکی های این مدل کابینت از دستگاه سی ان سی استفاده نمی شود. جنس صفحه این مدل کابینت انواع سنگ های طبیعی نظیر گرانیت و مرمر و همچنین سنگ های مصنوعی مانند کورین و کوارتز می باشد.

کابینت رومی قهوه ای 

همان طور که بالا گفتیم کابینت رومی در دسته بندی کابینت های کلاسیک قرار دارد. این مدل کابینت آشپزخانه از چوب های فراوری شده درختان تولید می‌شود و می‌توان به عنوان کابینت چوبی از آن یاد کرد. همان طور که در تصویر پایین مشاهده می کنید کابینت رومی مشخصات متفاوتی از کابینت چوبی کلاسیک هم دارد و کاملا مشابه کابینت های چوبی نیست. درب این مدل کابینت آشپزخانه شامل منبت و معرق کاری دست استاد کاران نجار است و این به آن معناست که در ساخت کابینت رومی نمی توان از دستگاه سی ان سی جهت ابزار زدن استفاده کرد.

مدل کابینت رومی قهوه ای

این کار همانند دیگر مدل های سبک کلاسیک شامل تاج و زیر چراغ های ابزار خورده است. تاج و زیر چراغ های دیگر مدل های کلاسیک قابل استفاده در کابینت رومی هستند اما بهتر است از تاج و زیر چراغ کابینت رومی در آن استفاده کرد. از تاج و زیر چراغ که بگذریم به ستون های منحصر به فرد کابینت رومی می رسیم. ستون های این مدل دکوراسیون الهام گرفته شده از ستون های روم باستان است و جلوه و نمای فوق العاده ای به محیط آشپزخانه می بخشد. البته اگر قصد خرید کابینت رومی دارید باید به این نکته توجه داشته باشید که این نوع کابینت (کلاسیک) مناسب برای آشپزخانه های بزرگ است لیکن در آشپزخانه های کوچک استفاده از کابینت رومی توصیه نمی شود.

 کابینت طرح رومی 

 

کابینت آشپزخانه رومی محصولی کمتر شناخته شده در کشور ماست و البته قیمت بالای این محصول در کمتر شناخته شده آن بی تاثیر نیست. قیمت کابینت آشپزخانه را اینجا مشاهده فرمایید. کابینت رومی تشکیل شده از بهترین متریال و اجناس موجود در بازار تولید می شود و متقاضیان خاص خود را دارد. کابینت رومی در ایران به اسم کابینت طرح رومی نیز شناخته می شود.

جهت آشنایی بیشتر و کسب اطلاعات تکمیلی درباره کابینت رومی کلیک کنید