سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا کابینت آماده نخریم

?

 کابینت آماده یا پیش ساخته از جمله راهکارهایی می باشد که بسیاری از افراد برای کاهش هزینه های ساختمان و انجام سریع پروژه های دکوراسیون داخلی انتخاب می کنند. شاید در نگاه اول خرید این گونه کابینت ها مشکلی به همراه نداشته باشد، اما به مرور تفاوت های آن با کابینت سفارشی آشپزخانه دیده میشود و در بسیاری از مواقع چاره ای جز تعویض کابینت و صرف هزینه‌های زیاد وجود ندارد. نوین کابین؛ تولید کننده انواع کابینت مدرن و کلاسیک در ادامه به این سوال پاسخ می دهد که چرا نباید کابینت آماده یا پیش ساخته بخریم؟

کابینت سفارشی یا کابینت ا?ماده ؟?

 

کابینت آماده یا پیش ساخته چیست؟

با کمی جستجو در سایت های مختلف یا در مغازه ها و فروشگاه های عرضه کابینت، با تنوع بسیار بالایی از آنها مواجه میشویم و بدون شک با دو اصطلاح کابینت سفارشی و آماده برخورد خواهید داشت. تفاوت این دو کابینت در نحوه سفارش و طراحی و ساخت آنها می باشد. به طوریکه کابینت های سفارشی مطابق با نوع طراحی داخلی آشپزخانه و اندازه و ابعاد در نظر گرفته شده برای آن و همچنین سلیقه مشتری از نظر طرح و رنگ تولید میشود. در مقابل، کابینت های آماده یا پیش ساخته در کارخانجات و کارگاه های بزرگ تولید کابینت به صورت سری و انبوه تولید میشوند. با توجه به تولید انبوه و سری کابینت های پیش ساخته، از نظر قیمت  کابینت ارزان تر از نوع سفارشی بوده و چون از قبل آماده هستند، در کمترین مدت زمان نصب میشوند.

انواع کابینت پیش ساخته

صنعت تولید و طراحی کابینت بسیار گسترده بوده و مدل ها و طرح های مختلفی همه ساله معرفی و به بازار عرضه میشوند. به طوریکه می‌توان متناسب با هر نوع سبک دکوراسیون داخلی منزل گزینه های متعددی از قبیل کابینت کلاسیک، نئو کلاسیک، مدرن، ام دی اف و انزو را انتخاب نمود. علیرغم تنوع زیاد در کابینت های سفارشی، کابینت هایی که به صورت انبوه تولید میشوند تنها در دو گروه کلی کابینت مدرن و کابینت کلاسیک دسته بندی میشوند. کابینت های گلاس و ام دی اف ساده در گروه کابینت های مدرن و ممبران در گروه کابینت های کلاسیک قرار دارند. ویژگی های اصلی این سه مدل کابینت پیش ساخته عبارتند از:

کابینت آماده ممبران

از بهترین نمونه هایی که در میان کابینت های آماده می توان خریداری نمود، کابینت ممبران می باشد که بدنه اصلی آنها از ام دی اف بوده و دارای روکش ممبران یا وکیوم است. این گروه از کابینت ها در گروه کابینت مدرن قرار گرفته و به دلیل براق بودن سطح و ابزارهایی حرفه ای که با دستگاه سی ان سی بر روی آنها زده میشود، از نظر زیبایی نیز در سطح بالایی قرار دارد.

کابینت ا?ماده ممبران?

البته توجه داشته باشید که این گروه از کابینت ها اگر متناسب با اندازه و مساحت داخلی آشپزخانه به صورت سفارشی طراحی و تولید شوند، علاوه بر زیبایی دارای کارایی بهتری نیز خواهند بود.

کابینت های گلاس

از دیگر انواع کابینت های پیش ساخته می توان به کابینت های گلاس اشاره نمود که مانند ممبران از ام دی اف ساخته شده و روکش به کار رفته برای درب های آن از نوعی ورق پلاستیکی مخصوص می باشد.

کابینت پیش ساخته های گلاس?

 

کابینت ام دی اف

کابینت ام دی اف یک تعریف و دسته بندی کلی برای کابینت های امروزی می باشد، چون برخلاف گذشته در دنیای امروز اغلب کابینت ها دارای بدنه ام دی اف می باشند و تنها تفاوت آنها در نوع درب و روکشی می باشد که برای افزایش مقاومت و زیبایی آنها به کار رفته است. کابینت های ام دی اف به دلیل ارزان بودن قیمت در بسیاری از مواقع با طرح های ساده به صورت انبوه توسط کارخانجات و تولیدی های بزرگ کابینت طراحی و با قیمت ارزان به فروش می رسند.

جهت آشنایی بیشتر با انواع کابینت پیش ساخته و معایب و مزایا آن کلیک کنید 

?